DidemB fizikcianne 29 haftalık herşeyi hazırladım hastane çantası dahil. Bebiş bu belli mi olur ne zaman geleceği 🙈
Bnukrcm 35 te hazırladım herşeyini erken doğum riski vardı 38 olduk bir hafta sonraya gün aldık bakalım ilk gebeliğimde hazırlamamıştım 36 haftada acil sezeryana alınmıştım bunda hazırım bekliyorum
Senayuzuntas Gamzenig benimde 32 gözüküyor uygulamada aynıyız bnde kıyafetleri yavas yavas hurclara koymaya başladım tabi eksikler var kargoda gelicek
nefessmommm fizikcianne 31. Hafta da yıkadım 32. Haftada ütüledim. 34. Haftadayız ev temizliği yapılıyor çünkü bebişim erken gelmek istiyor ağrılar sancılar bizi zorluyor.
Pnrpnr_ fizikcianne 34. Haftamda yıkadım ütüledim hastane çantalarımızı da hazırladım. Açıkçası çok zorladı göbüş beni çok yoruldum. İmkanıniz varsa daha erken haftalarda hazırlayın derim
Ipekbocegi fizikcianne 43 mekselinaa valla canımın cektigi her şeyden yedim ama temiz ve güvenilir yerlerden. Çünkü bir ara canım aşırı derecede cips hamburger zararlı şeyler çekti gerçekten. Bence fazla kasmaya gerek yok insanız sonuçta sakının göze çöp batar hesabı düşünüyorum
balciirem fizikcianne 30 haftalığız şuan geçen hafta yıkadım ütüledim bebişinkileri yerleştirdim valize kendikilerim daha hazır değil. Hastaneye götüreceklerim dışındakileri de ütüleyip hurca koydum toz olmasın diye 😊😊
Mavi-koltuk fizikcianne tek başımayım ağırlaşıp yapamam diye kıyafet yıkamayı üyülemeyi24-25de yaptım. Birde kıyafetlerimiz hazırdı beklemedim o yüzden. Ama çanta vs hazır değil 30.haftadayım haftaya başlamayı düşünüyorum
imrnx fizikcianne kıyafetleri 28 gibi yıkadım ütüledim odası daha gelmedi 34deyim bir hafta içinde de odasını düzcem sonra her şey hazır bitmiş olcak😂
Mrsfly fizikcianne 32 de başladım yavaş yavaş yıka ütülr eksikler çıkıyor felan derken şu an 34 deyim bir iki güne kadar bitecek herşey
mislinabulut 32+5 deyiz dün yıkadım herşeyi bugün de ütüleyip çantasını hazırladım puseti beşiği yanyana koydum üstüne çarşaf örttüm tozlanmasın diye
Berceste46 fizikcianne 32. Haftada herşeyimizi hazır ettik kafamız rahat olsun diye iyi ki de yapmışım şuan 36 haftalığım halim yok yapacak