Fatmanray üstünü örtsek gene tozlanır mı acaba tülbentle yada hiç kullanılmamış bır çarsafla falan. Benimde erken daha 5.aya giricem haftaya… annem geldiğimde Eylül de yaparız dedi erken sanki dedim ama ben biraz riskli olduğum için çok hareket edemiyorum. Ben uğraşmıyayım diye dedi bence.