Aggg Bsrakrk evet devlet takipliyim ama suyum da fazlaymış bilmiyorum ki bakalım şu an için bi sancı belirtisi yok beklemedeyiz
Bsrakrk bsrabrna normal olsun istiyorum ama bu belirsizlik insani cidden cok bunaltiyoor 🤦 benimde hic cikmiyor sancim gelesi yok minnoşlarin bu sicaklarda gelip napcaklar icerde keyifleri iyi heralde 😂😂
Aslim12 Bsrakrk bugün muayene oldum 39+6 yız açılmam 2 cm varmış ama hiç sancı çıkmıyor pazartesi yatış suni sancı verilecek bakalım
EzoAlya @Bsrakrk bende 38+3 oldum. Dün çatı muaynesi yapıldı hiç açılmam yokmuş🥲 okadar yerleri siliyorum eğiliyorum ama 40 ı beklerim sanırım🤭 ama bugün yoğun akıntım var bide halsizim uyumak istiyorum sürekli 🙂
Bsrakrk EzoAlya bende pilates topundan inmedim kac gundur surekli yuruyus egilip kalma hareketleri vs yaptim ama olmayinca olmuyor demek kiii 🤷 halbuki cok umutluydum acilma vs olcak diye 😂
Aggg EzoAlya 40 ı bulursakta kilosu artıyor işte bebeklerin hayırlısı olsun bakalım bugün bende de aşırı bu halsizlik ve uyku hali var gece pek uyuyamadım şu an da sanki bi sancı girdi karnıma
EzoAlya @Bsrakrk ne güzell doğumun kolay olur iştee🫠 benim ilk doğumumda hiçbir belirti yokken birden suyum gelip gitmiştim. Ayy hayırlısı artık son günler 🥰
Bsrakrk EzoAlya ay inşallahh hepimizin kolaylikla dogumu olur 🙏🙏🙏 sanci acilma vs olmadan direkt su gelebiliyor mu ben pek bilmiyorum ilk gebeligim😅
EzoAlya @Aggg benim bebiş 3080 kg şuan. İlk bebeğim 1990 doğmuştu. Normal doğum yaptığım için şuan bi sıkıntı yok bakalım. 😌ama artık doğsun istiyorum uyuyamıyorum gece hiç😞
Aggg EzoAlya bende aman aman yemediğim halde nasıl bu kadar kilo aldı hiç anlamadım bir hafta da 400 gram almış ağırlaştım o yüzden baya karnım da sanki bi tık aşağı düştü gibi hissediyorum
EzoAlya @Bsrakrk tabikii canımm benim suyum gelmişti işte 38+5 dim 5 sene önce😁 ozaman okadar rahattım kii duş aldım falan sonra gittim hastaneye baktı sancım gelince açılmalarım oldu 4 saatte doğurmuştum🫠