Bsrakrk ay vallahi bende aynı şeyi düşünüyorum hep 36+2 yiz haftaya çatı muayenemiz var doktor hiç doğum ile ilgili bir şey konuşmuyor konuşmaması da normal ne zamam geleceği belli olmadığı için 😂 bugün nst ye girdim sancım resmen 0 idi hiç sancının s si yok yani sevinsem mi üzülsem mi bilemedim 😂