38+3 üm bende gelmiyor artık çatlayacağım hiçbir doğum belirtisi de yok devlet hastanesi takipliyim son ana kadar çatı muayenesi de yapmıyorlarmış belki yapsalar uyarılırdı falan aşağısı ama yok. Çok da halsizim hiç bir şey yapasım yok sürekli karnımın altı kaşınıyor hayırlısıyla bir doğursaydık hepimizde 😩😩
Bsrakrk