Eses01 Sebahat25 banada şikayetim yokken verdi doktor hiçbir yan etkisi yok kullandım ve iyikide kullanmışım
kubraQwe Mrvm005 yaa canim benim insalalh benimde sağlıkla gelir umut verdin bana saol allah razı olsun ediyorum sürekli dua asla kalkmıyorum bende
Mrvm005 kubraQwe dogum yaptiktan aylar sonra annem ciddi bi gebelik gecirdigimi ogrenmisti 😁😁 o yuzden kendini strese sokacak herkezden gizle soyleme 3 ay ev supurmedim rahat. Kapi arkasinda tozlar birikmisti yavrumdan onemli degildi. Tayinciyiz o yuzden gelende yoktu rahattim o konuda sukur
Simgeecbn Kızlar grip olduğunuzda kadın doğuma mı gidiyorsunuz kuşak burun boğaza mı hastayım bilemedim
Seyhanceren Simgeecbn kadın doğum direk kbbye yönlendiriyor kbbye git bence ilaç vermiyor kadın doğumcu çünkü
Fatma1- Sebnem9593 şuan 19 haftalık. Kanama kesilene kadar ağızdan al daha sonra fitil olarak demişti
Balahatunn Emine_ylmaz63 yok canim. Serklaj genel anesteziyle yapildigi icin ne islem sirasinda ne sonrasinda agri hissetmedim. Onlem amacli oldugu icin surekli yat da demedi doktorum. Ama ben korkumdan cok hareket etmiyorum. Yurumeni de cok istemiuorum dedi doktor. Cok egilip kalkmiyorum
hilal4721 Bsrslr bende yeni başladım rahimde kanma var dedi ağızdan alıyorum mide bulantısı uyku halsizlik ayrı yapıyor ya inşallah emeklerimiz acılarımız boşuna gitmez rabim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Bsrslr hilal4721 Amin canım benim içini rahat tut hiç birseyi hiç kimseyi düşünme sakın kalmaya çalış eğer çalışmıyorsan bol bol uyu dinlendir kendini yukarı falan uzanma ev süpürme 3 aydır eşim yapiyo ev işlerini dikkat et baslarda sıkıntı oluyo ama bünye ilaca alışıyor zamanla merak etme
AmineSH eceedmrll evet sürekli lekelenme yaşıyodum iğne kullandım progestan kullandım sonra rahmim normalden küçük olduğu için erken doğum riskim var diye 13. Haftada rahim ağzına dikiş atıldı ve ondan sonra lekelenme kesildi ama yine de kullanıyorum fitil olarak
Dmt0 AmineSH şuan kaç haftalıksınız?Benim rahmimde küçük, kese yine ortaya değil kenara yerleşmiş. Bir düşüğüm var, yine aynı olacak diye korkuyorum. Progestan fitil kullanıyorum, acaba bende ileri haftaları görecek miyim :(
Sennur86 Tüp bebek denemesi ve nihayet tuttu 😊transfer yapıldığı günden beri hem iğne, hemde vajinal tabletini kullanıyorum. 9+2 olduk, bu hafta son olacak inşallah 🙏
Alizee Dnss0050 ben ilk haftalardan başladım, her gece fitil olarak takıyorum. Ama bugünden beri sabah akşam olarak takacağım. 19hafta+4 günlüğüz. Rahim ağzı uzunluğu 3.5sm ama hunileşmeden şüphelendi dr.
KumCi Dnss0050 tüp bebek gebesiyim transfer öncesinden beri kullanıyorum 16.haftadayım doktorum hala devam ettiriyor her ihtimale karşı :)
aslihan_ Dnss0050 8.haftada başladı ilk gebeliğim düşük olduğundan direk başladım kaç hafta kullanacağımı bilmiyorum
Sultan_46 Nagi38 Evet özellikle 28. Haftaya kadar hep yattım sonra yavaş yavaş yemek yapmak için kalktım ama ara ara oturup dinlenerek yaptim. Hiç bir yere gitmedim sadece haftada bir kontrol ve iğne için hastaneye gittim. hala yatıyorum ev işlerini hep eşim yaptı sağolsun. Son sınır 34 du artık ayaklandim biraz hep yatmakta yoruyor insanı.
Sultan_46 Nagi38 Pruluton düşük iğnesi rahmi onarıyor benim rahmim çok yumuşakti bebegimde çok aşağıdaki hep kasiklarimda hissettim ve hep karnımda kasılıyordu şimdi büyüdü tabi yukarı çıktı ama hala çok aşağıya baskı yapıyor. Magnezyum kullandım. Bide sürekli yattığim için önlem amaçlı kan sulandırıci iğne kullandım hergün evde koldan vurduk.
mucizemgelsin61 Balahatunn canım serklajdan sonra dikkat etmen gereken şeyler varmı ne bilim sürekli yatış halindemisin yoksa normal günlük hayatına devam ediyormusun
Balahatunn mucizemgelsin61 tamamen yat demedi doktorum. Onlem amacli atildigi icin. Ama cok yurumeni tavsiye etmem, temizlik filan yapma dedi