AyseOzmen tüp bebekle 3.5 aylık hamileyim, 3 aydır her gün ama her gün kullanmama rağmen, çok yoğun bacaklarımdan fışkırarak akan 2 büyük kanama yaşadım orda tutacak olan ilaç değil Allah ama yine de bu şekilde ilaç kullanarak kendimi biraz daha rahat hissediyorum. Kullanmamız gerekiyor ise ertelemeyin sadece tahriş yapıyor yaparsa