Bende 7+4te başladım bi hafta oluyor. Kese etrafında kanama alanları var dendi. Hem igne hemde hap verdi doktor. İğne yüzünden oturamıyorjm bi haftadır gercekten zormuş. Hapi fitil olarak al dendi. Hem daha etkiliymiş hemde baş dönmesi bulantı yapar agızdan aldıgında dedi.
Benim hic bi sikayetim yoktu. Kanama falan görmedim ultrasonda gözükmese herşey cok yolunda sanardım
Daha ne kadar kullanırız belli değil, yarın kontrolde son duruma bakılacak