Ebus2045 Dnss0050 11 den 18. Haftaya kadar kullandım. Sanırım gelecek hafta gene basliycam 27. Haftadan doğuma kadar kullanicam
melikemre20 Dnss0050 merhaba benim öncesinde 2 düştüğüm olduğu için 4. Haftada öğrenir öğrenmez başladım
masall123 Dnss0050 8.ci haftada başladım 1 ay kullandım bıraktırdı doktorum. 33.cu haftada tekrar başladım erken doğum riskim varmış 5 gündür kullanmaya devam ediyorum. Ne kadar süre kullanacagim bilmiyorum 🤗
Seyhanceren Nagi38 28+3 deyim şuan en son üç gün önce bakıldı 25 mm çıktı doktorum normal olduğunu söyledi 34 e kadar kullanmaya devam dedi
Bbuusra Dnss0050 Kanamam olduğu için 11. Hafta da başladım. 2 kez kanamam oldu. 16. Haftaya kadar devam edeceğiz. Sonrası için kontrol yapacak.
Zeynep_grt Dnss0050 benim tansiyonumu dusuruyordu surekli ilk hamileligimde de oyleydi o zaman kimse birsey dememisti simdiki hamileligimde dr tabsiyon dusuklugu yapar fitil olarak alttan al hem daha etkili dedi alttan alinca rahatladim
AyseOzmen Zeynep_grt çok erken başlamışsınız ya doktor mu başlattı bende henüz erkem olduğu için doktora gitmedim ama kafama göre başlamak korkutuyor 🥹
minibebisim Dnss0050 beeeennn az önce bayıldım evin içinde, başım aşırı dönüyo ve dengemi kaynediyorum önümü göremiyorum çok kötüyüm ve daha 3.kez kullanıyorum
Sebnem9593 Fatma1- benim öncəsində de kanamam yoktu gelişiminde sorun vardı o yüzden günde 3 tane fitil olarak kullaniyordum sonra gelişimi normallesti doktor biraktirdi.24+3te kontrolde bebeğin kafasının çok aşağı düşdüyünü gördük erken doğum olabilir diye tekrar fitil bide proluton iyne baslatti
Fatma1- Sebnem9593 hadi ya. Bana verdi kanamam var diye ve o iğneden vuruldum bende aynen 3 tane. Bir sorun yok demişti ama çarşamba randevumuz var bakalım
minibebisim Bu nasıl bi ilaçmış ya gerçekten kendimi kaybettim ilk defa. Böyle bi baygınlık yaşamadım daha önce. Sürekli uyumak istiyorum çalıştığım için o kadar zor ki. Mecbur fitil olarak kullanıcsm artık
Baharoloji minibebisim genelde fitil olarak öneriliyor zaten etkisi daha fazla oluyor yan etkisi de daha az kesinlikle öyle kullanın ben 34. Haftaya kadar kullandım fitil olarak yan etki görmedim
Sbel34 Dnss0050 6.haftada başladım ufak lekenmelerim olduğu için 8.haftadayım devam ediyorum kullanmaya ama arada lekelenmeler çok tedirgin ediyor
Merve-celik Sbel34 bende aynı sen gibi başlamıştım 2 3 hafta devam ediyor sonra bitiyor.Biterkende pıhtı gibi bir parça olmuştu bir daha olmadı
12minikmucize16 Sbel34 bende 2 düşuğüm olduğu için hemen başladım benimde kahve lekelenme lerim oluyor azar azar gün içinde fitil olarak kullanıyorum hayırlısi artık hapin yaptığını düşünmüyorum tedirgin olma daha öncede kullanmıştım ben bırakınca artıyor lekelenme ler VS
Dmt0 Bende yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum, 5. Haftada başladım, fitil olarak kullanıyorum. Her seferinde kullandıktan sonra kahverengi leke geliyor, sizde de oluyor mu böyle bir şey
Gzdece Balahatunn serklajdan sonra doktor mu söyledi ağızdan almayı siz mi öyle kullanıyorsunuz. Ben de Serklajlıyım enfeksiyon yapıyor gibi geliyor.