Byznr91 nurduran42 maşallah hiç almamışsınız ne güzel sende 74 oldum bakalım son aylar çok alınır ikizde diyorlar
nurduran42 Byznr91 aynen bende çok duydum bir de sen ikizsin son aylarda belli olur diye inşallah ikizler sağlıkla gelir Rabbım kucağımıza sağlıkla almayı nasip etsin
Goksu2023 Aysel66 23+5 5 kilo aldım kilolu hamile kaldım 78 ile hamile kalmıştım zaten iyi mi kötü mü bilmiyorum
Ilkay08 22 hafta 5 kq aldım 54 hamile kaldım şuan tam 59 oldum inşallah sona kadar böyle birer kilo alırım doktorumda her ay 1 kilo yeterli dedı ilk hamileliğimdede 8 kq almısdım toplamda
Gulbayann Aysel66 34 haftalık hamileyim kızlar 16 kilo aldım dahada alacak gibi duruyorum şuan 86 kiloyum bebişlerimiz sağlıklı doğsun yeter kilo alınıp verilir illa bebişlerimiz iyi olsun ❤️
Melikenl Gulbayann aşko kilo verilir tabi illa. Ama fazla kilo demek yaraların geç iyi olmasi demek. Doğumun zorlaşması demek. O yüzden yinede dikkat etmek gerekiyor 🥰
Beren00 Gulbayann çok kilo almak bebeğe değil anneye zarar zaten 😊çok kilo almanın bebeğe faydası yok sağlıklı beslenmek gerekir ki bebek kilo alsın
Mrv2112 Kilolu hamıle kaldığım ıcın kılo alma şansım yoktu 30+2 hıc kılo almadım ama bundan sonrası tufan sanırım fena ıstah acıldı🤣
Melikenl Mhande benimde karnimda çatlak yoktu. 36. Haftada göbeğimin altında oldu canım. Yağ kullan bol bol. Sonrasında çatlıyor maalesef
Hamalp Happymm tiroit yakalandım stresten . Daha da almaya başlamıştım taaaki Dr a gidene kadar. İlacı düzenli kullanmaya başlayınca vermeye de başladım. Yani sağlıklı bir birey yiyip içtiğine dikkat ederse veriyor.
ZemineY Aysel66 bende dün bu yüzden canim sıkılıyor du dün tartıldım 65 kilo geldim hamile olduğumu öğrendiğim de 58 kiloydum 23 haftaligim geçen ay tartıldım 61 çıktım bu ay 65 bir ayda 4 kilo almışım bence çok almışım canım sıkıldı ama inşallah biraz daha almam 😔😂
Hernasipvaktineesirdir ladyax kuzum asıl kilo alımı 25 30 dan sonra başlıyor ne yazıkki. Ben şuan 35. Haftadayım 30 a kadar 4 kilo almıstım 30 35 arasında 4 kilo daha aldım 😄 35-40 arasında bi dört daha almam İnşallah 🤣
ladyax Hernasipvaktineesirdir kuşum zaten 10 12 kilo almak gayet doğal ve olağan hiç almasan bile duyuydu bebekti derken illaki alınıyor benim kalp ve damar hastalıklarım olduğu için kilo almamam gerekiyor ki normalde de kilo almaya çok yatkınım nedense hamilelikte almadım bakıyorum insanlar 20. Haftada 8 kilo falan almışlar bende mi problem var diye düşündüm insanlar manyak mısın ne güzel işte falan diyorlar ama işte ana yüreği her şeyi düşünüyoruz 😂😂
ragi7012 3-4 kilo alanlarin nefsini alkisliyorumm👏🏼 anam ben tabagi bitirip agzimi silerken tekrar acikiyorum jdfjjdshd
Birrrcan Aysel66 canım ben 19. Haftamdayim hamileligimi öğrendiğim de 68 dim şimdi ise 73 5 kilo almışım o da daha yolun yarısı duruyr🥺
Sunshine__ Ebruakpnr yok bebeğin kilosu gelişimi gayet iyi bi sıkıntı yok ilk aylarda hep yediğimi kustum 61 kiloya kadar indim daha sonra istahım açılıp yemeye başlayınca anca ilk hamile kaldığim kiloma döndüm