73 kilo ile hamile kaldım ve kilo almaya çok meyilli bir yapım var. Şuan 37+2deyiz 7 kilo aldım hedefim max 10 kiloydu şuan çok iyi gidiyor bebiş 3180 gr. Çatlakların 32den sonra başladı artarak devam ediyor maalesef. Genetik olduğu için açıkçası çok takılmamaya çalışıyorum. Yine bir umut yağlanmaya devam 😂