benimmdunyamm asgari ucretten az demedim iyi okuyun asgari ucretten cokta farkli dedim. Bir doktor insani acip kesip organlarini tedavi edip kapatabilir. Kadin dogum orneginden gidelim , dogurtur sizi sonra bebegin kordonunu falan keser , diker sizi surekli kontrol eder. Bon bon baktiginiz cihazlari anlar. Bunun icin 6 sene okumus , milyonlarca terim ezberlemis tus a girmis alakasiz bir yerde yillarca gorev yapmis ve buyuk ihtimalle 20li yaslarindan 30 civarina kadarini bu meslek icin adamistir. Ve siz 10.000 tl cok diyorsunuz o adam/kadin icin (genelde paylasilan doktor maaslari+giyim +nobet gibi ekstra gelirlerle bu civarlara tekabul ediyor.) hic birsey. Nedenine gelirsek , insancil olmayan calisma saatleri , insancil olmayan davranislar , yaptigi isin kucumsenmesi. Dirsek curutmeyi birak adam hayatinda belki nefes almadi bu bolum icin insanlara iyilik guzellik diye hale bak. Tanidiginiz birinin basina (umarim gelmez) boyle bir sey gelse cingar cikar. Baskasi olunca umrunuzda olmuyor. O insanlar senin benim sagligimi babasinin hayrina duzeltmiyor , adam emek vermis elbet hakkini isteyecek. Benim esim kurye ya kurye , getirde siz siparis veriyorsunuz benim esimde getiriyor :D bu kadar. Lise mezunu. Oda daha yeni aciktan mezun oldu. Doktordan daha yuksek para aliyor. İnsan sagligindan bahsediyoruz. Bir poset alisveris nasil daha degerli olur ya.