Nsrn1 evet davranıyorum ne yapıcam ben hekime Allah aşkına , derdimi sıkıntımı anlatıyorum , hangi bölüme gittiysem de hepsi aynı muameleyi yapıyor , 2. Sınıf insan muamelesi , saygı 0 , kimse kusura bakmasın ama saygı göstermeyen sırf bilmem kaç sene okuyup eğitim aldı diye saygı görmeyi beklemesin , herkes okuyor herkes eğitimli !