yaşım 37 ikinciye hamileyim 12 haftalık oldum. bende drumdan ense kalındığını 3,5 olarak duydum. İkili testim de bozuk geldi elimde iki olumsuz tablo var çok üzgünüm hemen fetal dna testini yaptırdım 6 gün kaldı sonucunu almama umarım sağlıklıdır bebeğim. Okuduklarımdan anladığım kadarıyla iyi haberler alanlar çoğunlukla moral oldu bana