TCTuernekolu benimde 2,40 çıkmıştı dr sınırın bi tık altında demişti çok moralim bozulmuştu. Dhaa sonra içim rahat etsin diye genetik test nifty yaptırdık onda bişey çıkmadı. Şuan 27 haftalığım. Şuanda 2,1 olarak ölçülüyor.doktor normal dedi. Ayrıntılı ultrasonda da Bence yapı meselesi.