oznuryildirim böyle güzel hikayeler duyunca çok mutlu oluyorum, çok teşekkürler paylaştığınız için, ben de cvs ya da amniyosentezden vazgeçtim, fetal dna içinse kararsızım, şimdi sağlıklı olma ihtimali beni mutlu ediyor, olumsuz bir şey gelirse daha mı zor gelir süreç bilemiyorum, bir yandan da olumlu gelirse kalan 6 ayım daha rahat geçecek, sıvıda da gerileme var çok şükür 3.13 olmuş, başka bir sıkıntı da görülmüyor, hayırlısı Allah'tan 🙏🙏🙏
oznuryildirim