Ipekgulll bişey diyimmi aslında hepimizde tek başımıza doğurma yeteneği var ama zamanla unutturmuşlar. Çok değil kendi annelerimiz bile biz hastane mi gördük diyen insanlar. Ne oldu da 30-40 senede doktorsuz doğurmaktan korkar olduk bilmiyorum. Özelde doğurmaya gücüm yok, e devlette zaten köpek çekiyolar yeterki hemen işimiz bitsin diye kesip biçiyolar. Bilmiyorum evde doğurmak çok mantıklı geliyo. Kimse görmeden tek başıma kesisiz dikişsiz sağlıklı ve steril. Ama bakalım hayat ne gösterecek daha 5 haftam var