Bende aşırı sezeryandan korkuyorum ilk doğumum normal oldu emin olun acılı bir süreç ama biteceğini biliyorsun ve çocuk çıktığı gibi sanki sancıyı çeken başkası gibi hissediyorsun 🥰 sezeryanı deneyimlemedim ama okuduklarım kadarıyla çokta kolay bişey değil doğum anı kolay oluyor ama sonrası zor , bence doğal olanı normal doğum deneyin derim emin olun iyi ki dersiniz . Çokta doğum anını düşünmeyin bir şekilde doğuracaksınız ☺️