Sudee9 korkma. Korku senin ve bebeyin için çok zararlı. Zaten enində sonunda o çoçuk doğucak, 1 günlük sancı buna katlana bilirsin. Ben 1 aydır polonyadayım ve burda konuşmayı dahabilmiyorum bu halimle 1 hafta önce doğum yaptım. Allah insana yardım ediyor. Beklemediyim bi anda nişanım geldi gece 1 gibi öğlen 12.55 de bebeyim kucağımdaydı. Ama dersem bu surenin tamamını acı çekdim yok hayır ilk başta sancı zayıf olur son 4 saat gibi sancım artdı. Korkma çünki korkunca ve nefes normal almıyınca gücün azalır ve doğumda zorlanırsın. Bu da dikişlerin olmadə ve ya daha fazla olmasına sebep olur.