UrasEgeBabysMom asafin dükkanı diye bi sayfaya yaptirdim nakışlı bi takim arastirdiklarimda en uygunu oydu memnun da kaldim. Ben 3 parçayı 105 tl ye yaptirdim ama zam gelecekti. 20-25 günde yapıyorlar. Diğer sayfalar da böyledir herhalde sipariş oluştururken bunu da göz önunde bulundurun derim 💐