damlarici https://instagram.com/bsadesignatelier?utm_medium=copy_link Bu sayfadan yaptırdım çok güzel geldi 220 tl
EsmaaaaMeva1 UrasEgeBabysMom gülsebaybhomee den yaptırdım aşırı yumuşak ve kaliteli kumaş kullanıyorlar ben çok beğendim yaptırmak isteyenler ordan yaptırabilirler 🤍
hilallcetinkya Astral babyden 3 parça yaptırdım güzel geldi 105 tlydi galiba kargoyla beraber 10’lu setleride var ama hastane çıkışımı kitikateden aldım direkt doğumhaneye vercem onu
Merve_boylu UrasEgeBabysMom insta bebe giyim diye bi sayfadan nakışlı yaptırdım kargoyla 230 TL ye kesinlikle fiyatına değer ben çok beğendim 🥰
ElcinErdogan Merve_boylu canım merhaba bende ordan sipariş ettm nasıl memnun kaldınmi resim varmı elinizde
Sevda-sarikaya UrasEgeBabysMom instagramda sayfam var bysevdasarikaya diye bir süredir aktif olamıyoruz sosyal medyada ama dışarıya çalışmaya devam ediyoruz bilginiz olsun kendi bebeğiminde hastane çıkışını kendim hazırlıycam ☺️
Sevda-sarikaya Aminella instagramda sayfam var bysevdasarikaya diye bir süredir aktif olamıyoruz sosyal medyada ama dışarıya çalışmaya devam ediyoruz bilginiz olsun kendi bebeğiminde hastane çıkışını kendim hazırlıycam ☺️
Cansuu_01 UrasEgeBabysMom İnstagramda butikbebecik diye bir sayfa var ordan yaptırdım o kadar kaliteli ki kumaşı baskısı çok memnun kaldım tavsiye ederim
Semanurozgan Cansuu_01 Bende o sayfada yaptırmayı düşünüyorum ama sizce bebek 1.1.5 aylık olana kadar giyebilirmi ?
dilek6 UrasEgeBabysMom çiçeksepetine bak kuzu ordan daha güvenilir ve yorumlar var fiyat instgrama göre daha uygun
semranaksu283 UrasEgeBabysMom kokos_anneler_sayfasi 25 tl ön ödeme yaptım kargom geldi tamda istediğim gibi
busra4195 UrasEgeBabysMom instgramda gaful battaniye var ürünleri cok güzel duruyordu bende yeni sipariş verdim ordan bi tık tuzlu ama cok hosuma gitti 🤷🏼♀️🙂
mutlugebeee UrasEgeBabysMom https://www.lohusahamile.com/isime-ozel-siyah-kanat-nakisli-10lu-bebek-tulum-seti-1040 arkadasım hediye burdan yaptırmıs bana, geldi yıkadım ütüledim kumaşı nakışı vs çok güzel🥰 Ama 180 tl falandı sanırım bir ay oluyor alalı şimdi biraz artmış fiyatı😔