Esra50 Asyamira Bende yarın alıcam bakalım gerçi kullanmadan bişey diyemem ama inşallah kullanışlı çıkar bi sıkıntı çıkarmaz
Eryener93 Esra50 dr. Brownsu araştır derim canım, en iyi markalardan bizlerde tek kullanılan marka, kolik bebekler be normal bebekler için ideal
Esra50 Eryener93 Tomme tippe aldım bugun canım biberonu , emziğide avent ultra soft aldım inşallah sorun yaşamam
Eryener93 Esra50 deneyerek görücez artık inşallah aldıklarımızı kabul ederler veya inşallah kullanmayız hatta🙏🏻❤️
Esra50 Eryener93 Aminn inşallah canım ben yanımda bulunsun diye aldım tabi ilk önceliğim beni emmesi biberona gerek bile duymak istemem ama aksi durumda yanımda bulunması iyi olacak gibi
Belacivciv Esra50 Kuzenim ekim de doğum yapmıştı bana Tommee tippe olanı önerdi. Avent de almış ama bebeği kullanmamış, her bebeğe göre değişiyor sanırım🤷🏼♀️
Esra50 Belacivciv Evet canım her bebek her biberon ya da emziği kabul etmiyormuş inşallah ben sıkıntı yaşamamm
GunesMom Esra50 emzik avent ultra air kullanıyoruz biberon yine avent aldık şimdi biberonu dr browns aldım aşırı memnunum sıfır gaz sorunu 🥰
GunesMom Esra50 evet canım biberon da gaz sorunu yaşadım maalesef :( o yüzden değiştirdim avent biberon çok iyi ama gaz sorunu olduğu için doktorumuz dr brownsu önerdi şimdi gazımız yok şükür 1 ay 21 günlük bebeğim
Esra50 GunesMom İnşallah ben sorun yaşamam ya 🙏🏻 Maşallah sizin bebişiniz büyümüş darısı benim oğluşuma
Olich Esra50 biberon olarak Nuk cam antikolik biberonu tercih ettim, hijyen ve sağlık açısından PP olsa bile tercih etmiyorum. Emziği iki oğlum da sevmedi bu yüzden uzun süreli hiç bir dönem kullanamadık 🙈
Esra50 Olich Nuk da bayagı kaliteli bi marka ben pp aldım cam tercih etmedim çünkü alıp pişman olan tanıdıklarım vardı eğerki sıkıntı yaşayacak olursam mecbur cam a dönerim
Esra50 Ezgice0 Güle güle kullanın inşallah, ama çoğu bebek aventi daha çabuk alışıyolarmış bide bibs kaucuk olduğu için şişme falan yapıyormuş
Olich Esra50 ben bu konuda kendimi dinlerim tanıdıklarımı arkadaşlarımı değil, yapım bu. Veyahut kitaplara pedagoglara daha çok kulak veririm 😉 Velhasıl önemli olan siz nasıl sağlıklı olduğuna inanıyorsanız bu önemli 🌺 Sevgiler.