Esra50 Teşekkürler, 3 yıldır kullanıyorum.. Biberonlarını, suluklarını, mama kaplarını ws.. Hatta Büyük shakelerinden /suluğundan kendime de aldım, sporda pnu kullanıyorum 🥰🍀 Tvsiye ederim. Amazon da farklı renkleri de var, ben Bebekhouse dan alıyorum diğer sitelere göre daha uygun . 🥰🙏