Duygu_b123 erkaninzevcesi Yarin benimde son kacisim olabilir yarin yatmazsam cuma kesin yatis tarihin olucak dedi 😂
erkaninzevcesi Duygu_b123 desene yarin ikimizde bebisimizi elimize alabiliriz 🥰🥰 ben daha fazla bekleyemem cunku biraz iri cok alirsa normal olmaz
Duygu_b123 erkaninzevcesi Allah izin verirse oyle gozukuyor 😂 Korkuyorum suni sancidan ama oturamiyorum artik canım yanmaya basladi 😁 Kendimi gaza getirdim yarin bu isi halledicem insallah 😂
erkaninzevcesi Duygu_b123 uyku tutmuyor korkudan 🤣🤣kendi avutuyorum sonucta aci ceksende bitcek sonsuza dek degil ya sonra oglusun kucaginda 🥰
Bulut34 Duygu_b123 ay ne güzel valla ben istedim olmaz dedi bakalım artık yarın yine istiyrcem umarım suni verir 😊 saglıkla kavuşuruz inşallah bebişlere hepimiz 🌸🙏
Duygu_b123 erkaninzevcesi Bende oyle valla hatta esimi darliyorum artik bisey olmaz dimi diyorum gelip gidip 😂 o da taktik gelistirdi ben yanina yaklasinca aslansin kaplansin yaparsin falan diyor 😂😂
Cordeliaa @Duygu_b123 ilk bebeğimde 40.haftaya girince doktor son 1haftan kaldı doğmazsa müdahale edeceğiz demişti. O korkuyla o gün 14.kattan indim indim çıktım doğum başlasın diye, gerçekten işe yaradı gece sancılarım başladı, ertesi gün doğurdum. Bacaklarınızı aça aça merdiven inip çıkın faydası olacaktır inşallah
Duygu_b123 Cordeliaa ah neler yaptim neler egilerek yer sildim , yuruyus yaptim , hurma yiyorum , squat yapiyorum , plates topu aldim ziplaya ziplaya bi hal oldum 😂 banamisin be demedi 😂
Cordeliaa @Duygu_b123 bir de merdiveni deneyin 😅 böyle ikişer ikişer bacakları aça aça çıkın basamakları. O kadar çok yorulmuştum ki doktor bile şaşırmıştı bu bacak yorgunluğuyla iyi doğurdun diye 😅
Kumru_ Duygu_b123 Benim de yoktu bak şimdi canım bir sürahi ılık suyun içine bir kaç tane çubuk tarçın at biraz beklesin onu iç süreli squat yp eğil kalk bide bol bol yürü. Ben iki gün böyle yaptım sonra 5cmle hastaneye gittim. Darısı başıni inşallah 🌼