Duygu_b123 40+3 olup hala doğmaya niyeti olmayan bir bebek 😂 hayirlisiyla bir sancı vursada artik kavuşsak ☺️ Varmi dogum zamani gelip sancisi olmayan ☺️
Miranannesi Duygu_b123 benim daha gelmedi ama sancım var şuan normalde 2 hafta sonra sezeryan olucam şuan 36+3 ’üm bugün çok sık geliyor sancı
Kbracoskun Duygu_b123 benim ilk kızım böyleydi 40+5 te doğdu 🤦 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasib eylesin inşallah
Bulut34 Duygu_b123 bizde 40+3 olduk kasık agrıları dışında birşey yok 🤷♀️ yarın kontrolümüz var bakalım 🌸😊
Duygu_b123 Bulut34 Bende bebek karnimda oynayinca kasiliyo aciyor sonra ne ağri kaliyor ne baska bisey anlamadim gitti her seferinde heyecanlaniyoruz esimle hadi bu sefer kesin galiba diye 😂😂
Minnosunannesiii Duygu_b123 ayyy o günleri görmek istemiyorum 🤣🤣🤣 yarın doğursam şöyle tek fırtta 🤣🤣 pırt etsem çıksa ne güzel olur
Bulut34 Duygu_b123 aynı şekilde ogluşum pek hareketli hatta gecen gün acile gittik dogumdur dedik megersem ufaklık halay çekiyormuş 😀 Ya doktoruma diyorum suni sancı verin kabul etmiyor 41 olana kadar beklemek istiyor. Acaba sizin doktorunuz ne düşünüyor
Duygu_b123 Bulut34 Cuma günü yatiriyim seni suni sanci veriyim dedi ben korktugum icin hafta sonuda bekliyim dedim 😂 yarin sabah yine kontrolüm var sanirim yine sorucak yarin hayirlisiyla yatmayi dusunuyorum hastaneye ☺️
erkaninzevcesi Duygu_b123 40+2 hicbir belirti yok 😄 ama 10 da randevum var doktor eve birakmaz artik suni verebilir
Duygu_b123 erkaninzevcesi Yarin benimde son kacisim olabilir yarin yatmazsam cuma kesin yatis tarihin olucak dedi 😂
Bulut34 Duygu_b123 ay ne güzel valla ben istedim olmaz dedi bakalım artık yarın yine istiyrcem umarım suni verir 😊 saglıkla kavuşuruz inşallah bebişlere hepimiz 🌸🙏