izmirsibel Nisanurunannesi3850 sağlıkla sıhhatle gelsinler inş bebeklerimiz için herşey değiyor vallah😍
Gulsen4224 izmirsibel ooh maşallah baya nazlı bebiş inşallah gelir kuzucuk sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin rabbim balım🤲🏻💜🌸
izmirsibel Gulsen4224 amin canım benim cümlemizin inşallah 🙏 sağlıkla gelsinler sağlıklı olsunlar yeterli 💋
Damlahtp BrcHmt en son gittiğimde 3 ü geçmişti kilosu boyuda 48 di sanırım doktorumuz gelişiminden memnun
Nurcihn Nisanurunannesi3850 38+3 sancılar geliyor gidiyor ama gelen giden yok oğlum nazlı çıktı kızımda 40+3 te doğurmuştum ama buda baya beklicek heralde 😄11 gün kaldı
Damlahtp BrcHmt inş sizinkide alır kilo yani bilmiyorumda kilosunu bende 30 dan sonra yükselmeye başladım zaten kilolu bebek sağlıkık olmuyorki haftasında sağlıklı olsunlarda bizim için yeter💙
Gulcannnn Nisanurunannesi3850 39+3 olduk bizde gelen giden yok sadece gece uykudan uyandıracak derecede bi kaç defa sancım oldu bakalım hayırlısı 🥰
BrcHmt Damlahtp kesinlikle katılıyorum. Haftalarını doldursunlar sağlıklı olsunlar başka isteğimiz yok ❤️
ttUbaa__ Nisanurunannesi3850 bende 38+4 üm bugün nişanım geldi. Dün gece sancım oldu ama düzenli değil. Şu anda beklemedeyim☺️
efruzzz Nisanurunannesi3850 son 11 gun kasiklarima agri gelip gidio ama sonra duruyor bi an önce saglikla kucagimiza alalim insallah iyice sabirsizlandim 🤣
Mhrbnbz_1 Nisanurunannesi3850 son 7 gun bakalim bizimkide inatci cikti gelmeye niyeti yok sadece arada duzensiz sancilar onun disinda hic bir sorun yok
Savciergoc Nisanurunannesi3850 Merhaba biz de 37’nin içindeyiz böyle her an her dakika gelecek gibi hissediyorum 40’ı görmeyeceğiz yani İçime doğuyor üç yaşında bir tane oğlum var evde şimdi kızımı bekliyorum bir an önce gelsin artık iki akşamdır böyle hafif hafif belimden ağrı giriyor çıkıyor bir de karnım çok ağrıyor