Mehruyanxx Derya890 benimde 37+1 benimde kasik ağrılarım var bebeği çok asagda hissediyorum bakalım ne zaman gelecek bebeğimiz 🤔
Derya890 Mehruyanxx çok bekletmeden gelirler umarım artık sağlıklı sıhhatli 🥰 Sonuna kadar beklemek gözümde büyüyor artık🤦♀️
izmirsibel Nisanurunannesi3850 bence çok sağlıklı değilmi babaannem hep der 1 saat bile geç kalsa çok iyi açılmam hiç sancım hiç. Yok 😂 sadece idirara çok çıkma sorunumuz var onun dışında herşey çok güzel 😅 siz bence merak ettiğiniz için doğmasını istiyorsunuz
Nisanurunannesi3850 izmirsibel hem çok merak ediyorum hemde ödemler bel agrilari kendimi tasiyamiyorum ayagimdaki şişlik yüzünden yürüyemiyorum uykularimin bölünmesini hic saymiyorum bile😂başlar bulantiyla sonlar ağrıyla gectigi icin rahat degilim ondan istiyorum biran once gelmesini🤗❤
Mehruyanxx Nisanurunannesi3850 aynen bende ya 37. Hafta mdayim hemen geçsin istiyorum 40. Hafta çok uzak geliyor
Gulsen4224 Nisanurunannesi3850 37+4 son 27 kaldı kaburga sırt agrısı bazen kasıkta batma geceleri huzursuz oluyorum artık bi an önce gelse prensesim diye yolunu gözlüyorum🌸🙈
Gulsen4224 izmirsibel aynı gidiyoruz balısı bende 37+4 oldum bugün sende öylesin 🤗😅tahmini doğum 23 yada 24 nisan senin belli mi 🤭😍
izmirsibel Gulsen4224 yok aşkm aynı değiliz yanlış hatırlıyorsun benim doğum yapmam lazım normalde ama açılmam sancım yok Cuma’ya kadar beklemedeyim 🥰
berraninannesi Gulsen4224 bizde aynıyız sizinle tahmini doğum 23 nisan tabi kızım ne zaman gelirse 😍👼🏻
Gulsen4224 izmirsibel öyle mi balım haftası aynı diye öyle demiştim inşallah olur kendiliğinden açılman sancın olmaz ise sezeryan mı dedi doktor
izmirsibel Gulsen4224 ben 40+ 4 oldum a bebeğim hafta olarak öndeyiz doktor dedi suni sancı ile başlatırız dedi Cuma’ya kadar bekliyelim dedi bekliyoruz 😂 sanırsam yatmaktan gelmiyor
Gulsen4224 izmirsibel ooh maşallah baya nazlı bebiş inşallah gelir kuzucuk sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin rabbim balım🤲🏻💜🌸
SeymaK izmirsibel normal olunca tarihi bilemiyoruz valla bebiş ne zaman gelmek isterse artık 39+0ım şuan zaten normale göre 7 günüm kaldı
Defneprensesannesi Nisanurunannesi3850 2 gündür cok iş tuttum gelsin diye komidini fln kaldırdım duvar sildim evi temizledik akşam bek agrısndan başka bişey yoktu😂 ha bide tekmeler bu gunde perdeleri ütüleyip asıcam sonra bu yorgunlugun üstne 1 hafta kaynanamgilde yatıcam
izmirsibel Nisanurunannesi3850 sağlıkla sıhhatle gelsinler inş bebeklerimiz için herşey değiyor vallah😍
BrcHmt Damlahtp bebeğinin boyu kilosu nasıl? Bende 35+6 yım bebeğim zayıf olduğu için henüz ağrım sancım yok diye düşünüyordum
Damlahtp BrcHmt en son gittiğimde 3 ü geçmişti kilosu boyuda 48 di sanırım doktorumuz gelişiminden memnun
Mlk84 37/5 olduk bugün ve artık sancılarım artmaya başladı. Özellikle akşam saatlerinde düzensiz sancılarım oluyor. 14 nisan sezeryan günümüz ama bakalım beklerse hanımefendi 😁
aysenur24 Mlk84 bende 37+6 oldum benimde 3 gündür belimde ağrı ve kasılmalarım oluyor yarın kontrole gideceğim bakalım doktor ne diyecek