mom_ sağol canım rabbim seninde bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasp etsn inşalah🤲🏻 Miyom da yeri çok önemli eğer riskli bir yerde ise sezeryan bile olsan alamayabiliyormuş doktorum öyle söyledi.Bir de engel değil normal doğuma istersen normal doğumu deneyebiliriz dedi doktorum bebeğin başı aşşağıda çünki ama sonrasında miyomlar ağrı yapıp bana sıkıntı yapabilirmiş. Benim sezeryanda alınabilecek yerde olduğu için doktorum alırım dedi.Küçülecek bir miyom değil çünki benimki biri 2,5 diğeri 6,5 cm hamilelikle beraber büyüdü.Ben çok şükür riskli bir hamilelik geçirmedim miyomun yeri riskli bir yerde değil çok şükür sadece ağrı yaşıyorum bebek büyüdükçe onda da uzandığım zaman hafifliyor geçiyor.Arkadaşının miyomu riskli bir yerdeyse o sorun yapabilir canım inşallah sağlıkla kucağına alır bir çok kişi miyom olduğu halde normal doğum yapmış forum da da okumuştum ☺️