Nida_Y
33+3 haftaligim.
31.haftamda bebeğimin benim hastane çantamızi hazırladım bebeğimin tüm kıyafetleri yıkandı utulendi ve yerleştirdim çok şükür… Artık içimiz kıpır kıpır bir şekilde minik kızımizi bekliyoruz 🤰👧🤱
Bende insAllah 14 şubatta olmasını istiyorum çünkü evlilik yıl dönümümuz o gün hem o olacak hem de kızım doğmuş olacak çok güzel olur inşallah da öyle olur zaten 19 Şubat son günüm oluyor bebegimin başı yukarda olduğu için doktorum sezeryan olabilir eğer dönmezse dedi dönerse kendi günümü beklicem dönmezse sezeryan doktorum dan rica edicem eğer 14 şubata bir sıkıntı olmazsa o gün vermesini isticem tabi bebeğimin sağlığı önemli olan 🥰🥰❤️