mom_ Benimde şubat başı ve çok heyecanlıyım. Ağırlaşmaya başladım eksiklerimiz tamam doğumu iple çekiyorum diyebilirim. Bebeklerimize sağlıkla kavuşalım inşallah. Bide ev temizliğine başlasam diyorum yavaştan, buzluğa da birşeyler hazırlıyorum doğumdan sonra kolaylık olsun diye. Doğumu düşündükçe karnım ağrıyooor :)) Ayrıca en korktuğum şeylerden biri corona olmak oldu aman dikkat edin sizde hastaneler sıkıntı çıkarıyormuş.
Nida_Y mom_ bende şubat sonu ama ısrarla şubatın ortasında doğuracağımı hissediyorum 😅 bir an evvel doğurmak istiyorum umarım 40 haftaları görmem o kadar ağırlaşmak istemiyorum
Nida_Y Emine2608 doğum stres geçmiş en azından iyi yanından bakın. Allah tez zamanda şifa versn size ve bebeğinize 🙏🏻
Semabkr Nida_Y bizde 34 haftaligiz tam. Dün bütün kiyafetleri gorumceme utulettim. Çok agirlastim. Birde erken doğum riskim olduğu için elimi hiç birşeye sürmüyorum. Çocuğun kıyafetleri bitti. Çantaya yerleştireceğim sıra bende. Kendi eksiklerimi bugün tamamlayacağim. Terlik pijama falan doğum şeklim daha belli değil haftaya kontrolüm var bebeğin kilosuna göre doktor birsy söyler umarım..😕
Nida_Y Semabkr son kontrolde kaç kiloydu bebeğiniz merak ettim bende annemlere ütületecem belim kopuyor ayakta uzun iş yapınca
Semabkr Nida_Y 32+1 2450 Gr di. Şuan kaç hiç bilmiyorum. Ama karnım benden bağımsız duruyor. Yani biraz yürüyorum hem belim kopuyor. Hem kalcam inanılmaz ağrıyor. Nefes nefese kalıyorum. 😱😱
deryamehmet35 Nida_Y sanırım en rahat ben varım 33+5 olduk hiç bir şey hazır değil daha ne kıyafetleri yıkadım ne çanta hazırladım benden rahatı yok galiba 🥰 dün temizlige başladık eşimle yavaş yavaş sonrada kıyafetleri yıkarım. Çalışıyordum yeni izne ayrildim hepsi olur gider diyorum artık 🥰 birde bendede hiç ağırlaşma yok
mom_ Nida_Y Ne yalan söyleyeyim bende öyle eğilemiyorum vücudum o kadar ağır geliyor ki bazen yerimden kalkasım gelmiyor bide her gün bebeğim hareket ediyor mu içerde iyi mi diye düşünmekten kafayı yiyeceğim. Şöyle doğsa da gözümün önünde olsa diyorum. Son günler daha yavaş geçiyor sanki :(
Esmanur_97 Nida_Y bir iki ufak eksiklerimiz kaldı şükür 35+5 olduk annem dört kardeşimi de 36 haftalıkken doğurmuş kız kardeşimde 35 haftalıkken doğum yaptı 40 haftayı bulmaz dedi bakalım çok değişik hissetmeye başladım kendimi her an gelebilir hazırlıklı ol dedi doktorum😂
Mevaninannesi21 Nida_Y bizde 34+4 olduk bugün🥰 kıyafetlerimiz hazır yıkadım ütüledim dolabına yerleştirdim sadece çantamız kaldı onu da bu hafta halledicem inşallah. Yalnız benim uygulamada da ilk gittiğim doktorumda 11 Şubat diyordu doğum için ama yeni bir doktora gittim geçenlerde 14 Şubat dedi🤷♀️ Yani güzel bi tarih 14 Şubat ama o kadar da beklemek istemem😂
ipekkkkkkk7 Mevaninannesi21 Yaa keşke bana da 14 Şubat dese eşimle evlilik yıl dönümüm o gün dogmasini çok istiyorum 33+3 hafta
Nida_Y mom_ bende tam aksi oturmak yerine bir enerji geldi, 10 bin adım atmadan rahat etmiyorum bu aralar
Bugleemm Nida_Y 34 deyim bende şubat başı gibi alır doktor sezeryana diye tahmin ediyorum miyomlarım var çok ağrı yapıyor dayanabildiğim noktaya kadar dayanıyım diyorum hem heyecan hem korku hepsi karışık sezeryanda bebek ile birlikte miyomlar da alınıcak korkmuyor değilim valla 😬 Hazırlıklarımız tamam bi ev temizliği ve çantamızı hazırlamak kaldı nedense çantayı hazırlama konusunda çok ağırdan alıyorum sanki o çanta hazır olunca her an gelecekmiş gibi heycan basıyor ne zaman hazırlayacağımı ben de bilmiyorum😁
mom_ Bugleemm Allah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah😊 Benim size bir sorum olacaktı benim 34.haftam sezeryan olacağım şubatta ama arkadaşım da hamile onda da miyom var ağrılı alınması lazım demiş doktor ve riskli bir gebelik geçiriyor normal doğum yapmayı çok istiyordu doktor sezeryan mı yapıyor böyle bir durumda.
sue92 Hasrt1 10 şubat diyo uygulamada ama ben Şubat’ın ilk haftası olacak gibi hissediyorum🙈 2-3’ü gibi
Hasrt1 sue92 benim doktorum 6 7 şubat dedi bakalım hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağımiza almayı nasip etsin insallah rabbim
hazal544 bende Şubat 23 görünüyor, kıyafetler tam değil, beşik alınmadı, hastane çantası yok , bir sürü eksiğim var, Allah yardım etsin 😄
Sevvals23 hazal544 aynı gün doğum tarihimiz 🙈🥳 beşik bebek arabası bezler felan tamam da ben kendime hiç giyecek almadım daha çanta da hazırlamadım öyle daha ne bekliyorsak 🙈😂😂
Ght Herşey hazır bı tek beşiğimin içini yerleştirmek kaldı bı de benim çantama yerleştirilecek ufak tefek şeyler.İyi hissediyorum kendimi tek korkum erken doğum böyle bir risk hiç olmadi ama çok uzun zamandır bu korku var geçmiyor neden bilmiyorum aklımdan atmaya çalışıyorum gitmiyor.İnsallah sağlıkla zamanında gelir miniklerimiz🤲
Bagiye Benimde 19 şubat gözüküyor uygulamaya göre 🙏 kıyafetleri hazır beşik puset vs seçtik fakat daha alınmadı 😅 bu ayın 15. Gibi alcaz inşallah çantamızı hazırlamaua başladım ağzını kapatmadım boş bi odam var aklıma gelen eksikleri koyuyorum her ihtimale karşı yanıma yenidoğan mama alıcam en küçük ml ememesse yada sütüm gelmese aç kalmasın kızım sağlıkla gelsin bekliyoruz ya günler hiç geçmiyor gibi şuan 33+3
RumeysaBilici Bagiye Yaa on gün var aramızda bende her gün çantalara bakıp bakıp duruyorum 🙈😁34+6 dayız bizim her şey hazır sayılır 🤗bende mama almayı düşünüyorum ama hangi marka almamız gerekiyor siz biliyor musunuz 🤷