Eylulmom bende duydum erken düşen bebekler sağlıksız olduklarından düşermiş. Üzücü geçmiş olsun. Ama şunu iyi bil hasta bir bebek çok zordur. Rabbim sağlığıyla nasip etsin.
Ben 2 yaşında kaybetmiştim kızımı 2 yıl full hastanelerde yaşadık. Ev yüzü göremedik.
Sayısını sayamayacağın kadar damar yolları,
Bağırsak amelyatı 3 ay dışardaydı bağırsağı. Sonra karaciğer nakli 10 buçuk saat beklemenin nedemek olduğunu bilemezsiniz. Tam herşey düzeldi derken amelyattan 8 ay sonra kaybetmek. Düşünün 2 yıl çekmediğiniz acı kalmıyo ve savaşınız buhar olup uçuyor.
Ama şunu söyliyim kaybettiğim kızım 29.04 doğumluydu. Aradan 6 yıl geçtikten sonra 30.04 doğumlu allah nasip ederse sağlıklı bi kızım var şimdi 5 yaşında. Tabi üzücü ama rabbim verdi rabbim aldı. Ama bana sorarsan ben hala beter durumdayım ve şuan 8 haftalıkta hamileyim.
Çok uzun oldu hakkınızı helal edin. Allah sağlıklarıyla nasipetsin inşallah