Eylulmom o kadar iyi anlıyorum ki seni okurken bile o acıyı içimde yaşadım ilk gebeliğimde bende düşük yaptım 7 haftalıktı kanamamın olduğu akşam eşime heyecanla yarın acaba kalp atışını duyar mıyız diye soruyordum randevum vardı ve onun minik kalbini duyacaktım birden tuvalete gidince kan gördüm ama öyle kahverengi veya pembe değildi baya kırmızıydı ki zaten gebeliğimin başından beri her gün çok fazla sancım vardı ve doktorum bunu umursamadı. Hemen hastaneye gittik doktor iğne yaptı ilaç verdi eve gönderdi eve gelince tekrar kanamam başladı ve bu sefer hiç durmadı. Hastaneye yatırdılar herkes biliyormuş bana da zaten sakinleştirici falan yapmışlar benim hala umudum vardı ama o gecenin sabahı düştü bebeğim gözümle gördüm ve o an dünya başıma yıkıldı o an herşey bitti dedim çok umutluydum ama olmadı sağlıksızmış vücudum kabul etmemiş doğsa çok sıkıntı olacakmış Rabbim aldı onu yanına ve çok şükür 3 ay sonra bana tekrar bi evlat nasip etti inşallah onun acısını yaşamam ve inşallah gönlümden istiyorum bunu Allah sana tekrar sağlıklı eli ayağı düzgün bi evlat nasip etsin Allah kimseye yaşatmasın 😔