ElifClk Yenidenanne bende sizin gibi kalp atışını duyup kaydetme ümidiyle gitmişken kalp atışı Yok cümlesiyle eve gelip düşükle sonuçlanmıştı gebeliğim 😔 kötü bir durum rabbim bir daha yaşatmasın hiçkimseye hiçbirimize 🙏
Yenidenanne ElifClk Amin rabbim kimseye yaşatmasın böyle bişeyle sınamasın nekadar oldu sizin düşük olalı
Hatice44 Eylulmom gözlerim doldu okurken canım benim demek ki hayırlı bir evlat olmayacaktı dünyada yiyecek ekmeyi yoktu rabbim 1 alır 2 verir inşallah canım hiç kendine eziyet etme düşünerek hasta olursun
ElifClk Yenidenanne 1 buçuk ay oldu kürtaj olmadım kendiliğinden düşük gerçekleşti ... rabbim bu mübarek günlerde hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde tekrar nasip eder inşaallah 🙏
fatMaff38 Eylulmom Evet canim benimde 11 haftalik kanamam oldu ağlayarak gittim doktor aglamana gerek yok saglikli bebeğe hic bir şey olmaz demisti
Zerenella SemihDamlaDalan bende dün düşük yaptım 7.haftamdaydim birşey düştü... bende çok üzgünüm. Içinde parca kalır hamile kalırsın ne demek
Asminsmom Eylulmom canim dusukten 2 ay sonra tekrar hamile kaldim suan 24 haftaya geldik cok şükür uzme kendini desem de bos biliyorum insallah allah yerini doldursun dualarim seninle
Ebalp Eylulmom rabbim en kısa zamanda tekrar bu duyguyu nasip etsin sana inşallah 🙏 üzülme her şeyde bir hayır vardır rabbim isteyen tüm anne adaylarının kucağını doldursun inşallah 🙏
Esraodaci Eylulmom rabbim güç versin sana,tez vakitte hayırlısıyla hamile kalıp evladını sağ salim kucağına almayı nasip etsin.Ne denir hangi söz sana derman olur ki.? Allah yardımcın olsun
Edddaaa Eylulmom rabbim en kısa zamanda tekrar müjdelesin ve hepimizin sağlıkla kucağına aldırsın yavrularını🤲🏻
Flzztpdg Bende bebeğimi kaybedeli 25nde 1 ay olucak 26 haftalikti kalbi durmuş hareket etmeyince gittim doktora kızım melek olmuş 😓😓😓 bi oğlum var 3bucuk yaşında oğlumda çok kanamam olurdu ama bisey olmadi maşallah ama kızımda bi damla kan görmedim ben verende allah alanda allah nasibi yokmuş kuzumun allahım kimseye bu acıyı yasatmasin bebek bekleyenlerede sağsalim kavuşmayı nasip etsin 😥😥😥
karahanzynep Eylulmom herseyde bi hayir vardir ben iki kere düsük yaptim ama suan cok sukur yine hamileyim uzulme