Eylulmom çok geçmiş olsun😔 eğer ki bebekte vücudun sistemine aykırı bir anormallik varsa vücut o bebeği reddediyor ve dışarı atıyor. Düşük böyle gerçekleşiyor. Üzülmeyin diyemicem size, iki kez yaşadım ve dünya durdu benim için. Lütfen sabredin, geçecek. Ve yüce allahım size sağlıklı bir bebek verecek