Eylulmom benimde ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı şu anda acını anlayabiliyorum bende hamileyken kuzenim hamileydi aynı anda hamile kalmıştık ve ben çok üzülüyordum kendimi dışarıya kapatmıştım tamamen ama sonradan anladım ki veren de rabbim alan da rabbim eğer verdiyse ve aldıysa vardır hayırlı bir nedeni ilk önce isyan ediyordum sonradan herşeyi oluruna bıraktım Rabbime hep dua ettim hayırlısıyla ver diye rabbim dualarımı karşılıksız bırakmadı çok şükür kuzenim 8 aylık hamile şu anda bende 2,5 rabbim herşeyin hayırlısını nasip etsin inşallah bazen benimde aklıma geliyor bende şu anda 8 aylık olacaktım diyorum ama sonra geliyor aklım başıma ya şimdiki de olmasaydı Rabbime şükürler olsun sen içini ferah tut ve dua et rabbim hakkımızda hayırlısını nasip etsin inşallah