Shuezgidn yamacalimoms ben giriyorum hüç bi sorın yaşamadım denizden cıkar cıkmaz mayomu değiştiriyorum ıslak kalmak enfeksiyon riski oluyormus
yamacalimoms TAkilicci Canım göbeğin çok az çıkmış ya ben 5. Ayda böyleydim biliyomusun maşallah 🧿 Yuzucem yuzucem bende👍🏻🥰
Ahsenn031013 yamacalimoms şu sıcaklarda çok keyif alıcaksın emin ol🥰🥰🥰 hem sen rahatlicaksın hemde bebiş içerde çok rahatlicak bunu hissediceksin
Serapguneylii yamacalimoms 35+4üm tatilden geleli 4 gün oldu deli gibi denize girdim bütün hafta boyunca 😂😂 doktorlar havuzu öneriyor diye biliyorum, hatta eşim tedirgin oldu girmesen mi vsvs diye de giriverdim valla😂
ballilokum Serapguneylii havuzu öneriyor mu doktorlar? Havuza mı girdin canım? Ben de şu an tatildeyim denizden keyif alamadım bu sene bir türlü havuza girmek istiyorum :(
busra1708 yamacalimoms ben de şu an Akçay’dayım. Ayvalık ve Cunda’ya da gittik gerçekten harika, su çok temiz. Tavsiye ederim 😊
Ozgee25 cgelmas yani ben zararını görmedim 😂 siz yine doktorunuza danışın hergün karnımı açıp güneşe yatıyorum bol bol d vitamini kahverengi çizgimin oluşmamasının sebebi de güneşlenmek bence
cgelmas Ozgee25 ben sitedeki havuza sabah gidip Haftada 2 kez ya da 1 kez 40 dkka duruyorum. Arka ön güneslenip çıkıyorum geri😃 ama leke falan oluyor diyorlar korkutuyorlar.bronzlaşmayı ve güneşlenmeyi çok seviyorum:(
SeHer1909 yamacalimoms 38+2 yim hala giriyorum 😂 kulaç ata ata da yüzüyorum hafif tempoyla Tabi Dr a sordum faydası bile olur dediği için rahatım 😇
Serminay yamacalimoms bende girdim canım dr sadece mayon üstünde kurumasın dedi denizden çıkınca değiştirdim buna dikkat edersen birşey olacağını sanmam. Havuz konusundada sakın girme dedi normalde de pek tercih etmiyorum şu virüsten dolayı hiç girmem.
nursentlk yamacalimoms ben girdim hiç bişey olmuyor. Doktora sormuştum deniz evet ama havuz kesinlikle hayır demişti
Edsn yamacalimoms 27.haftamdan beri her gün giriyorum şu an30+5 iz hiçbir sıkıntı yok denizdeyken dikkat edin insanlarla çok yakın yüzmemeye, çok ıslak kalmayın yeterli