Balıkesirliyim eşim Urfalı ve buraları merak ediyor ilk kez gezecek bütün körfezi tek tek geziyoruz hergün denizdeyim güneşleniyorum da 31+5 haftalığız ıslak durma dedi doktorum birde güneş tepedeyken gölgede dur dedi 🙏😍 Ören soğuk Altınoluk güzel Pelitköy tarafı temiz ama soğuktu bugün ayvalığa gideceğiz oraya da bakacağım 💃🏽😂