Merveatay hayir, bebek arabasi tam boy yatabiliyor direkt bebegi icinde yatiriyosun. Eger tabi istersen puset de alabilirsin. Puset de takilabiliyor ama ben almicam bebisi tam yatircam. Zaten 5aydan sonra falan oturtabiliyosun kesinlikle tavsiyem herkese kolay tasinabilen bir bebek arabasi. Hem bebek hem cantasi hem de buyuk bir bebek arabasi tasimak bence kendimize yaptigimiz zulum olur😊 Dediğim bebek arabasını inceleyebilirsin canim. O ve turevleri var. bu arada aldigim benim chicco goody, ayni zamanda kabin boy. Ucakta el bagaji olarak alinabiliyor yani kapaninca o denli kuculuyor😊Kendiliginden tek tusla acilip kapanabiliyor falan. Benim gibi metroya otobuse metrobuse tek basiniza bincekseniz ideal 😁