Merveatay Merveatay fiyatlarını da söyler misin. Ben de emzik falan alcam da avent uçmuş ya iki üç hafta önce ikilisi 45 filandi şimdi 60 larda ;)
ballilokum Kızlar ben de bişeyler aldım rasgele de kararsız kaldım. Çıtçıtlı atlet kaç tane ve hangi ay alıyorsunuz. Ben bi kaç tane aldım ama sanki çok lazım olacak gibi
Merveatay ballilokum genelde çok yenidoğan alma ama çıtçıtlı zibinlari 20 30 tane al diyorlar. Ben 3 tane yenidoğan 4 tane 3 ay zıbıni aldim. Genelde aldiklarimi 3 ay aliyorum
Ayseannesi ballilokum 0-3 3-6 6-9 (en çok 3-6) karışık olarak uzun kollu kısa kollu toplam 15 en az olsun cnm tabi hangi ay aralıgının hangi mevsime denk geldiğine göre değerlendirirsin
ballilokum Merveatay 30 yaşıma geldim hiç bu kadar cahil cahil ne yapacağımı bilmez olduğumu hatırlamıyorum 🙈 resmen saçma sapan alışveriş yapıyorum neye ihtiyaç var haberim yok
Merveatay ballilokum ben de aynıyım valla bebek arabası en iyi baston olur diğeri ağır olur dediler gittim sordum meğer baston yedinci aydan sonra kullanılıyormuş neyi nasıl alcam hiç bı fikrim yok :)
Turkerg Merveatay canım yenidoğandan itibaren kullanılan bastonlar var. Biz geçenlerde chicco goody modelini aldık. Çok çok beğendik. Bence bi bakın. Aşırı pratik ve hafif bir bebek arabası