Mom9272 var benim arkadaşım hiç kusmadı te başlarda 1 kere çıkarmış o kdr başka yok hatta ne kanama leke ne hastanelik durumu hiç bisey yaşamadı çok rahat geçirdi hatta 9 ay sigara içti bebek sapa sağlam doğdu sorunsuz kafasına hiç bsiey takmaya biri bana da cook kızar ne takion herşeyi die doktora tek muayne işi oluodu o kdr bide doğum da oldu maşallah dedim yani ama bende kusmuyorum hafif bulantı oluyor sadece 7+4uz inşallah hep öle gider 9 tne cnki igne ilaç vitamin kullaniorum prilam da eksik kalsin 🤣🤣