Mom9272 çok şanslıymışsn keşke benmde öyle olsaydı de😡ayar oluyorum ya hiç yaşamayanlrın yaşayanlara karşı bu kdr empatiden yoksun davranmasına kimse kendini yalandn bu hallere sokmaz bir gram adam gibi yemek yemeye muhtaçken insanların böyle davranması zoruma gidşyor ciddn