Mahperi bende istanbuldan mardine geldim evlendiğim icin ilk aylarda İpekyoluna gittim hiç memnun kalmadım şimdi Kızıltepe devlette yasin ceylana gidiyorum çokta memnunum doktorumdan mardin devlette Halit Kemali diye bi doktor var sakın ama sakın gitme adam hiç ilgilenmiyor boşu boşuna o kapıda beklediğinle kaliyosun