Mrvaklynr 200 TL canım sanırım bazılarına indirimde yapıyor 150 TL . Çok memnunum randevu saatim belli beklemek yok sorularımı rahat rahat soruyorum. bir şikayetin var mı yok mu diye önce soruyor sonra muayeneye alıyor .tlf nu verdi bir sorun olursa arayın diye . Tavsiye ederim bence aldığı parayı hak ediyor.