Kızlar bende 34 +3 teyim doktora gittim çarsamba günü bende de baş dönmesi bailadı tansiyondan korktum doktor bu haftalarda normalmdedı üstümemağırlık çöktüğü için sanah kahvaltımı biraz aksartordum ondan dolayıda baş dönmesı yasadım 3 gün felan bebegım dönmüştü zaten 32 haftalıkken şuan alt tarafa baskı yapyor klozette uyuyacam artık o derece bebek döndüğü için vajibaya baskı yapyor ben yataktan kalkarken felan iğne gibi batıyor bnlarda normal 😍