Glsm3553 Nasil geciyor gunleriniz kasik agrisi bel agrisi yan agrilariniz oluyor bebek hareketleri daha yavas sanki sizinde oylemi?
defnemila Glsm3553 Bel ağrısı sabit artık. İnceden inceden sürekli sızlatıyor. Kasık ağrım yok ama şu 3 gündür hemoroid ile başım çok belada oturup kalkamıyorum bile zehir oluyor günler. Ama ağırlaştım nedense tıs tıs yapıp yürüyorum 😃 şimdi ocakta biberonun ağzı ile emziği kaynatıyorum onlarıda çantaya atayım da eksikler tamamlansın. Hareketlerinde hiç azalma yok. 30. Haftada baş geliş dönmüştü 34+3 de makat geliş olarak geri döndü. Dünden beri dönmeye çalışıyor tekrar bir sağ bir sol yapıyoruz 35+0
EniseEren Glsm3553 bel ağrısı yok sadece vajina ağrısı var bazen çok şiddetli oluyor dayanılacak gibi olmuyor ☹️ Bebek çok hareketli 💙 yarın kontrolümüz var gidip görücez inşaallah bir sıkıntımız yoktur 🤲🏻 33+6 🧿
Pearly Glsm3553 34+1 haftalık hamıleyım. Bebeğım hareketlerınde bır kısıtlama olmadı. Bel ağrısından zıyade vajına agrısı oluyor ara sıra da karın ağrısı oluyor. Bakalım yarın kontrole gıdıcez doktorumu ne dıyecek mınık kızımız napıyor bakalım🤗
Pinar_93 Glsm3553 benim de bebeğim çok hareketliydi iki gündür az hareket ediyor nedenini merak ediyorum 🤷🏻♀️ 34+2
Glsm3553 defnemila kabizlik bende de var maalesef kayisi hosafi icmek lazim kiz mi erkek mi bebeginiz
seda_gms87 Geçmiyor günler hele gece olunca kasılmalar başlıyor sabahı sabah ediyorum rutine bağladım artık 😏
Glsm3553 seda_gms87 kasilma bende de oluyor ama en cok adet sancisi gibi agrim oluyor o neden oluyor anlamadim
Kk39 EniseEren aynenn ya vajinaya bir baskı ve kemikleri ağrıyor benimde sanırım yavaş yavaş kemikler gevsiyor 35.haftadayim
Gmzzz 34+2 yim şiddetli sırt ağrısı cekşyorum arada sancı batıyor kemiklerim sanki çok kötü hamileliğim boyunca doktor parol içebilşrsşn dediği halde onca agrıya sancıya içmedim ama bu sefer dayanamadım aradım doktoru iç dedi içtim.. ama her agrıya içmiyorm sonuna kadar direniyorm
Glsm3553 Gmzzz yatarken hep ayni tarafa yatiyorsan onunda etkisi olabilir sirt agrisina ama zaten duz yatmamaya calissamda yine arada duz yatiyorum zarari olmaz insallah
Glsm_28 Pearly hastaneye gittiniz mi benimde bi hafta sonra var kontorulum benimde vajinada sizlamalar oluyor normalmiymis acaba sordunuz mu 33+6
Glsm3553 Pinar_93 aynen benim bebegiminde hareketleri az kontrole gitmeyede korkuyorum virusten dolayi yorulmak etkiliyormu acaba bebek hareketlerini neden oyle kafama takildi
Caglos Ben 34+4 deyim bel ağrılarım inanılmaz bazen destek almadan yürüyemiyorum bile ,miğde yanmalarım var, ödemden dolayı sağ kolumda gecmeyen uyuşmalar oluyor ağlatıcak derecede sabaha kadar uyuyamıyorum acılardan 🙁
Asu20- Benim henüz agrım olmıyor ya acaba gec mi doğuırucam demek bu? Ya da evdeyim yorucu iş felan yapmıyorum ondan mı? 34+4 üm
Glsm3553 Asu20- yani bende evdeyim ama gunluk isimi yapiyorum o bile cok geliyor bana surekli yatiyormusunuz bebek hareketleri nasil
fsyhslg Asu20- bende 34+2 tim öyle çok zorlayıcı ağrılarım olmuyor sadece karnım kasılıyor günde 5-6 defa o esnada nabzım hızlanıyor midem bulanıyor biraz o kadar canım . Bel ağrısı çok kilo alınca da oluyor galiba ben 10 kilo aldım şimdiye kadar boyum da var
Pinar_93 Asu20- canım bende 34+2 deyim benim de bel ağrım yok . Ki aktifim de sürekli temizlik vs yapıyorum evde kaldığımdan beri 😄
Asu20- Glsm3553 günlük işleri yapıyorum işte düzenle süpür. Ütü as katla yemek bunlar . Bunlarda mesela cogu bir güne biriktiyse o zaman bel agrısı oluyor yatımca geçiyor. Bebek hareketli çoğunlukla . Bi şimdi nedense hareketsiz . iki gündür felan el ayak şişmesi farkettim . Agırlaşıcam galiba yavaş yavaş.
Glsm3553 EniseEren doktora sordunuzmu hic ben bikere sormustum karnin hertarafi agriyorsa gazdab dolayi oluyormus ama adet sancisi neden olur onu bilmiyorum benim suan oyle
defnemila Glsm3553 İşim kötü yanı bende hiç kabızlık problemi olmadı gebeliğimin başından beri. İshal durumuda aşırı kusma zamanlarımda oluyordu sadece. Her gün 2-3 tane kayısı atarım ağzıma arada hoşaf yapar içerim. Kabızlık olmadan hemoroid çekiyorum🙄 Kız diyorlar inşallah 🌸
Asu20- fsyhslg kasılma naısl oluyor tam anlmadım. Dün bi kez karnım sertleşti . İlk olunca ne oluyor ne bitiyor bende bilmiuorım valla 🤣🤣
fsyhslg Asu20- bende başta sertleşme sanıyordum bebek toplanıyor diye düşünüyordum canım karnım yamuluyor bi kısmı sertleşiyor en fazla bi dk sürüp geçiyor yalancı kasılmaymış meğer😁 hep başka bi bölgesinde oluyor karnımın