Mayqueen_16 aynen canım ya çarşambaya doğum olmasa gidecem bakalım bebiş çok kilo alırsa normal doğum zorlaşır o yüzden günüm gelince devamlı kontrol altında olmamz gerek belkide suni sancı verir doktorum en son 38.haftada kanala girmeye başlamış demişti yani sancıyla desteklerse kolay doğum olurmuş bakalım ☺️