Mayqueen_16
İlk defa açıklık kontrolü oldum. Açıklık yok.
Nst de bana göre minik dalgalar çıktı. Doktorum bunları sancıdan saymıyoruz ufak yoklamalar sadece dedi.
Cumartesi tekrar kontrole çağırdı açıklık varsa yatış veririm. Artık 39 hafta oldun her an herşeye hazırlıklı ol, ağrın olursa cumartesiyi hiç bekleme dedi.
Bakalım benim minik oğlum ne zaman gelecek.
Bu arada bebeğim çok zayıftı kilo almış çok mutlu oldum 💞🤗