Busragms ya yüklemeyi niye öyle yaptılar ki bir gün ara çok az kuzum bana 75 kıl yapılacak dediğinde 10 gün sonra demişti. Böyle senin şekerin yüksek çıkması çok normal sanki . Neyse üzülme sakin ol kuzum inşallah diyetle düşer , ayran dusuruyormus. Bide ben meyve hakkımda muz yiyorum mesela muzuma tarçın ekliyorum tarçın da dusururmus. Rabbim sifamizi versin inşallah düzene girer stres yapma bol su tuket yürüyüş de yap inşallah