Ftmrt Deletedmom133 allahım sağlıkla kucağına Almayı nasip etsin herşey güzel geçsin hayırlı doğumlar şimdiden 🥰
Daisyy Kzyfe özelde yapacağım evet. Bi deneyin derim ama zorlanırsam basarım çığlığı valla. Pazartesi randevum var bu konuyu soracağım doktoruma. Teşekkür ederim 😊
Minik1360 Ftmrt cnm ben cok utanıyorum vücudunu ameliyatta tüm den aciyolarmi bantlar yapistirilirken felan göğüslerini de aciyolarmi
Ftmrt Minik1360 canım valla üstüme ameliyat örtüsünü örtüp ameliyat önlüğünü öyle aldılar ama tabi sonda falan takıyorlar ben uyuşturduktan sonra takılmasını istedim öyle oldu ama utanılacak bişey yok mahremiyete dikkat ettiler bende ve hiç erkek yoktu belki o yüzden biraz daha rahattım 😂 ama İnan ortam o kadar farklı ki hiç çıplak falan olmanı önemsemiyorsun etrafa bakarken sohbet ederken bir bakıyorsun herşey bitmiş😂
Nezoik Vajinaya el sokmak mı??? 🤔 Nasıl yani??? Ben sırf vajinama kimse dokunmasın diye sezeryan olacağım. Ne anladık biz bu işten??? Mümkün değil yaa el falan sokturtmam ben. Beni bayıltmaları lazım. 😭 Gelen elleyecek giden elleyecekse normal doğum yaparım o zaman niye boşa sezaryen oluyorum ki? Yeminle psikolojim bozuldu
Ftmrt Nezoik psikolojiniz bozulsun diye yazmadım korkutarakta yazmadım benimde böyle birşeyden haberim yoktu bende kimseye açmadım vagina mı ama sonda takıyorlar zaten açıyorsun ve tek hemşire ilgileniyor sürekli o yapıyor gelen elliyor giden elliyor gibi bişey olmadı bende daha önceki yorumlara da yazdığım gibi doktorun açıklaması gayet mantıklı geldiği için hiç te kıyamet koparmadım kimse benim şeyime dokunmaya meraklı değil zaten ama yapılması gerekiyorsa tabiki de yapılsın siz yaptırmazsınız söyleyip o ayrı isteğe bağlı olup olmadığını bilmiyorum
Kamamir Ftmrt bizde 29 Mayıs dünya ya geldik , 36+4 )) biz de daha bekleyecektik 1,5 hafta ama gelmiş 🙏🏻🙏🏻
Ftmrt Kamamir ya ne güzel 🥰 aynı gün doğmuşlar 😂 bebiş ve sen sağlıklıysan sıkıntı yok 🙏🏻Normal mi sezeryan mı
Ftmrt Merib ben saat başı emzirdim ilk gün başta tabi bişey gelmedi ama birkaç emzirmeden sonra su gibi bişey gelmeye başladı Bebek hemşireleri çok uğraştı sağolsunlar 2. Gün biraz daha gelmeye başladı bugün bildiğiniz beyaz rengini almaya başladı ve inanırmısınız akmaya başladı sıkınca ne olursa olsun saat başı bi 10 dakika uğraşın muhakkak ve bol su için en az 3 litre ve humananın stil tea çayı var çok duymuştum gerçekten faydası oldu ve bol hurma ve incir yedim😊 2. Günü doktorumdan izin alıp sıcak duş aldım ve göğüslerime bol bol masaj yaptım o da fayda sağlamış hemşireler öyle dedi 😊
Kamamir Ftmrt sezaryen, ama sizden biraz farklı olmuş, yani o kadar temizlemediler beni , bir defa sadece ayağa kalkmadan önce . Belki onlar öyle ihtiyaç gördüler . Dizinde sağlıklı bebeğiniz inşallah 🙏🏻🙏🏻
Minik1360 Ftmrt erkek varsa diye cekiniyorum canim zaten aneztezici kalp icin bisiler takiyorya o zaman göğsümu felan acar diye cekiniyorum aneztezici zaten hep yaninda kaliyomus alt tarafi gormez yani😊
Ftmrt Minik1360 o bantları hemşireler takıyor canım anestezici belli bir süre başında duruyor uyuşturduktan sonra sonra tekrar hemşireler duruyor yanında 😊
Ftmrt Minik1360 yok açmıyorlar sol omuz sağ omuz bide iki göğüs ortasına takıyorlar açmadan o kadar zaten sen etrafa bakınırken insanlara cevap verirken hiç bişey anlamıyorsun ki 😂sonda çok korkutuyordu beni onu bile anlamamışım ne zaman takılacak diye sorduğumda takıldı çoktan cevabını aldım düşün yani herkes ayrı bişey sorup açıklama yaptığı için farketmiyorsun 😊
Kamamir Ftmrt benim dikiş kalktığımda biraz ağrıyor ama normal 2 gün geçti sadece , başka sorunum yok, inşallah artık sağlıklı bir şekilde devam eder 🙏🏻🙏🏻
Ftmrt Kamamir ben muhtemelen başsğrısından dikiş ağrısını hissedemiyorum 🙄 geçer inşallah canım en kısa zamanda 🙏🏻