Ckyert normal Doğum gibi olmuyor sezeryan pis kanın dışarı çıkması lazım ama sen ayaklarını hissetmediğin için 5 saat kadar ayağa kalkamıyorsun ve kan orada birikip pıhtılaşıyor mecbur bastırıp temizlemek zorundalar normal Doğumda onu bir kere yapıyorlarmış ama sezeryan Doğumda ayağa Kalkana ve kanamana bağlı olarak yapıyorlar ve üstten bastırarak rahmin toparlanıp toparlanmadığına bakıyorlar sağlığımız için şart malesef ama benim için korkutucu geçmedi bazı insanların ağrı eşiği düşük muhtemelen ona bağlı daha çok can acıması 🙄